Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine (slovenščina)

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.nebeskatrgovina.si, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.nebeškatrgovina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.nebeskatrgovina.si  je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Upravlja jo podjetje Potovanje duše d.o.o., Dunajska cesta 151, 1000 Ljubljana, davčna številka SI46169091 (v nadaljevanju ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

Uporabnik lahko v spletni trgovini kupuje na dva načina:

-kot neregistriran uporabnik (v tem primeru je potrebno izpolniti podatke za vsako naročilo posebej)

-kot registriran uporabnik (ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi možnost enostavnejšega nakupa)

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga, oz. storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi, ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

V spletni trgovini www.nebeskatrgovina.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– z gotovino po povzetju

– po predračunu

– s kreditno kartico

– preko PayPal sistema

Ponudnik uporabniku izda račun, katerega le-ta prejme na svoj elektronski naslov, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Naročila so v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Veljavnost ponudbe

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in fizični trgovini na sedežu podjetja. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik uporabniku omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik uporabniku ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelka ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik uporabnika obvesti.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi.

Postopek nakupa

  1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

  1. Naročilo potrjeno

Nato gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi, oz. z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Preko elektronske pošte lahko ponudnik  uporabnika sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in uporabnik ne želi čakati, lahko uporabnik to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil uporabniku morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri uporabnika, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

  1. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči uporabnika tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Vračilo poškodovanih izdelkov

POMEMBNO: ZARADI LOMLJIVOSTI IZDELKOV, KI JIH DOBAVLJA PONUDNIK, NAJ UPORABNIK ODPRE IN PREGLEDA PREJETI PAKET TAKOJ OB PREJETJU. PONUDNIK BO UPOŠTEVAL LE  TISTE ŠKODNE REKLAMACIJE, KI SO STORJENE V 24-TIH URAH PO OPRAVLJENI DOSTAVI.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Uporabnik ima pravico, da v 15-ih dneh ponudniku pisno sporoči namero o vračilu kupljenega blaga in sicer na kontaktni e-naslov nebesa@nebeskatrgovina.si. Uporabnik mora nato blago vrniti ponudniku v 15-ih dneh po pisnem sporočilu o vračilu kupljenega blaga, s tem da uporabnik sam krije vse stroške vračila blaga. Blago, ki se vrača, mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v embalaži, v kateri ga je poslal ponudnik. Priložena mora biti kopija naročila. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina brez stroškov dostave) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 15-ih dneh od prejema vrnjenega blaga na sedež podjetja s strani uporabnika.

Garancija

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer 7-9 dni za naročila na zalogi, ali 21-30 dni za naročila, kjer zaloge ni.

Dostava

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo zanj opravlja dostavna služba Pošte Slovenije.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004). Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.nebeskatrgovina.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Prav tako so vsi podatki o uporabniku pridobljeni v skladu z GDPR – splošna uredba EU o varstvu podatkov.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na svojih spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti nebesa@nebeskatrgovina.si, ali po klasični pošti na naslov:

Potovanje duše d.o.o., Dunajska cesta 151, 1000 Ljubljana.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.