Pogosto zastavljena vprašanja

Zelo smo hvaležni, da so se naše poti srečale na tej spletni trgovini in želimo si, da ti lahko kar najbolje pomagamo uresničiti tvoje želje in izpolniti tvoja pričakovanja.

Zato smo pripravili nekaj najpogostejših vprašanj, ki jih imajo kupci in odgovorili nanje. V kolikor v spodnjih zapisih ne najdeš želenega odgovora, nam svoje vprašanje pošlji na [email protected] in v najkrajšem možnem času bomo odgovorili nanj.

PRIJAVA NA NAŠA NEBEŠKA E-OBVESTILA

1.)Zakaj bi se prijavil(-a) na naša nebeška e-obvestila?

Ker izjemno lepo skrbimo za svoje redne stranke. Tako vsak, ki je prijavljen na naša e-obvestila prvi prejema obvestila o novih prihajajočih izdelkih, posebnih akcijah in popustih, včasih pošljemo kakšno elektronsko darilo, zgodbe o izdelkih, zanimive prihode iz naše pisarne in še in še. Naša elektronska sporočila imajo vedno pomembno sporočilo in nikoli ne pošiljamo nekaj, kar bi uporabnik označil kot »spam«.

2.)Kako se prijavim na naša nebeška e-obvestila?

Pojdi na našo spletno stran www.nebeskatrgovina.si. Na skrajnem desnem robu opaziš vertikalni moder okvirček z napisom »Nebeška e-obvestila«, ki se sam pojavi na strani. Klikni nanj in znajdeš se na strani, kjer vpišeš svoje elektronski naslov. Nato označi bel okvirček in klikni gumb »Prijava«. Sedaj si uspešno prijavljen(-a) na naša e-obvestila.

Kot vidiš je za prijavo potrebno označiti bel okvirček. Z to označitvijo potrjuješ, da se strinjaš, da lahko obdelujemo tvoje podatke za namene našega poslovanja, mi pa ti s tem sporočamo, da bomo tvoje podatke varovali v skladu z našo politiko zasebnosti in varovanja podatkov, ter da so podatki pridobljeni v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

REGISTRACIJA NA SPLETNI STRANI – ustvari svoj NEBEŠKI RAČUN

1.) Zakaj bi se registriral(-a) na spletno stran in ustvaril(-a) svoj račun?

Z registracijo na naši spletni strani prejmeš svoj uporabniški račun. To je posebna podstran, na kateri imaš vse pomemben podatke o tvojih aktivnostih v naši trgovini na enem mestu. Na njej lahko tako spremljaš svoja naročila (pretekla in trenutna), prenašaš račune svojih naročil, ustvarjaš seznam priljubljenih izdelkov in spreminjaš svoje naročniške podatke. Tvoj lasten uporabniški račun ti tako omogoča popolni pregled nad vsemi naročili.

2.) Kako ustvarim svoj Nebeški račun?

Na spletni strani www.nebeskatrgovina.si najdeš v zgornjem levem kotu »MOJ RAČUN«. Klikneš nanj in odpre se ti nova stran. Tukaj sedaj vidiš dve možnosti: na levi strani, kjer piše »Prijavi se v svoj Nebeški račun«, se prijavijo uporabniki, ki so račun že ustvarili. Na desni strani, kjer piše »Registracija« pa sedaj izpolni prazna mesta. Vnesi svoje uporabniško ime (npr. tvoje ime in priimek), elektronski naslov in geslo (predlagamo, da si zapomniš, ali zapišeš v telefon). Nato klikni gumb »Registracija«. In ustvarjen imaš svoj Nebeški račun.

Kako veš, da je bila registracija uspešna? Na elektronski naslov, ki si ga navedel/navedla, prejmeš potrditev o uspešno kreiranem uporabniškem računu.

IZDELKI

1.) Ali so izdelki etični, torej da njihova proizvodnja ne krši pravic živih bitij, ne onesnažuje okolja, ali kakorkoli negativno vpliva na svet?

Da, vsi naši izdelki imajo etično poreklo. Niso testirani na živalih, v procesu njihove izdelave ne prihaja do izkoriščanja občutljiv skupin družbe (otrok, šibkejših …), ter izvor surovin je etično nadzorovan

2.) Ali so izdelki kot so kipci vil, angelov … unikatni?

Na voljo je več kipcev enakih oblik, vendar pa je vsak izmed njih ročno pobarvan. Tako nista niti dva kipca enaka. Vsak kipec (in tudi vsi ostali izdelki) pa ima unikatno zgodbo, ki je bila ustvarjena posebej zanj. V vsak kipec (in ostale izdelke) smo iniciirali posebne pozitivne energije in namene, s katerimi izdelek prinaša te energije v tvoje življenje. Te zgodbe so naša posebnost in ne najdeš jih nikjer drugje na svetu.

3.) Ali so izdelki zdravstveno varni?

Da, naši izdelki ne vsebujejo alergenov, toksičnih barvil in njim podobnih snovi. Seveda pa je pri uporabi vsakega izdelka potrebno logično razmišljanje (npr. ko prižgeš svečo, da si pozoren/pozorna, da se preveč ne približaš plamenu …). Izdelki kot so eterične palčke so narejeni iz za človeka kar najbolj naravnih in prijetnih arom in dišav, ter niso nevarni za njegovo zdravje. Seveda pa vsak človek sam zase ve in čuti, kaj mu odgovarja in kaj ne (primer: nekdo, ki ima astmo, bo mogoče na drugačen način reagiral na dišeče palčke kot nekdo, ki ima zdrava pljuča).

NAROČANJE IZDELKOV

1.) Kakšne so možnosti plačila izbranih izdelkov?

Za plačilo izbranih izdelkov imaš na voljo NEPOSREDNA BANČNA TRANSAKCIJA (prejmeš predračun, katerega plačaš in po prejemu nakazila, ti pošljemo izdelke), PLAČILO PO POVZETJU (izdelke ti pošljemo preko Pošte Slovenija, katere plačaš ob prevzemu), PAYPAL (pred zaključkom naročila plačaš znesek preko svojega PayPal računa), PLAČILO S KREDITNIMI KARTICAMI (Visa, Mastercard, American express).

2.) Kako lahko preverim, kaj se dogaja z mojim naročilom in pošiljko?

Status svojega naročila lahko vedno preveriš v svojem uporabniškem računu (več o tem najdeš v kategoriji Q&A (Registracija na spletni strani – ustvari svoj Nebeški račun).

Pošiljki, katero pričakuješ, lahko slediš preko SPREJEMNE ŠTEVILKE. To je 13-mestna številka, s katero Pošta Slovenije označi tvoj paket. To številko prejmeš na svoj elektronski naslov po končanem naročilu z naše strani takrat, ko je tvoje naročilo obdelano in odposlano.

Za sledenje pojdi na spletno stran www.nebeskatrgovina.si, klikni na »Sledi pošiljki« na vrhu spletne strani, vpiši najprej varnostno kodo in nato sprejemno številko in preveri, kjer se pošiljka nahaja.

V kolikor na zgoraj opisan način ne najdeš pošiljke, nam pošlji elektronsko sporočilo na [email protected] (nanj odgovorimo vsak delovni dan med 9h in 17h, oz, najkasneje naslednji delovni dan dopoldan) ali nas pokliči na telefonsko številko 030 311 199 (nanjo smo za komunikacijo s strankami dosegljivi vsak delovni dan od 10h – 12h).

3.) Ali lahko izdelke prevzamem pri vas tudi osebno?

Da, seveda. Svoje naročilo lahko prevzameš pri nas tudi osebno. Po predhodnem dogovoru (piši nam na [email protected]) se lahko zglasiš na naslovu našega podjetja Potovanje duše d.o.o., Dunajska cesta 151, 1000 Ljubljana in narediš osebni prevzem.

Osebni prevzem svetujemo, ko se mudi z dostavo želenih izdelkov (npr. darilo za rojstni dan, povečan promet na Pošti Slovenije pred prazniki itd.)

4.) Izdelkov, ki sem jih naročil(-a) ni. Kaj se je zgodilo?

Najprej preveri, ali si mogoče izbral(-a) način plačila »neposredna bančna transakcija«, na podlagi katerega stranka prejme predračun. Preveri, ali je predračun plačan. Izdelke namreč pošljemo po prejetem nakazilu.

Preveri, ali sta se poštarjem zgrešila, oz. ali te v nabiralniku čaka obvestilo o nedostavljeni pošiljki. V tem primeru te tvoji izdelki čakajo na pošti. Bodi pozoren/pozorna, da prevzameš paket v roku, ki je naveden na obvestilu, kajti v nasprotnem primeru se bodo izdelki vrnili k nam.

Če se ni zgodil nobeden od predhodnih scenarijev, nas kontaktiraj (pošlji nam elektronsko sporočilo na [email protected] (nanj odgovorimo vsak delovni dan med 9h in 17h, oz. najkasneje naslednji delovni dan dopoldan) ali nas pokliči na telefonsko številko 030 311 199 (nanjo smo za komunikacijo s strankami dosegljivi vsak delovni dan od 10h – 12h).

ROK DOBAVE

1.) Kako dolgo traja, da dobim izdelke?

Vsako naročilo, ki je bilo oddano (in v primeru izbora načina plačila »neposredna bančna transakcija, oz kreditna kartica, oz. Pay Pal, plačano), obdelamo in odpošljemo v 24-ih urah. V primeru povečanega števila naročil, si pridržujemo pravico, da odpošljemo naročilo najkasneje v roku 72 ur.

Tukaj je potrebno upoštevati tudi dostavni čas, ki ga ima Pošta Slovenija, kateri je po navadi v praksi 1 dan. Se pa lahko zgodi, da se ta čas tudi podaljša zaradi povečanega prometa na Pošti Slovenija, oz. predvsem v zimskem času, zaradi snega in posledično upočasnjene dostave.